Klacht: Geen garantie op ontplofte batterij iphone

op 30 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Heb via Groupon een refurbished Iphone 5 gekocht. Binnen half jaar ontplofte de accu. Heb de Iphone moeten laten repareren. Reparateur gaf aan dat door leverancier gebruikte accu van mindere kwaliteit was. Heb via mail/telefoon/chat (met als bewijslast foto’s van ontplofte accu, kapot Lcd-scherm en reparatiebon) geprobeerd via Groupon en de leverancier Connectrics het geld voor de reparatie terug te krijgen, mij beroepend op de garantievoorwaarden. Dit levert niets op, behalve standaardantwoorden die vaak helemaal geen betrekking hebben op de situatie. Nu reageren Groupon en Connectrics al een tijdje niet meer op mijn vraag om restitutie van het geld voor de reparatie.

Wanneer ik het geld voor de reparatie terug heb (€100)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 01 september 2016 om 09:26 geantwoord

Beste meneer Nieboer,

Vervelend om te vernemen dat u kosten heeft moeten maken voor de reparatie.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door JJN62