Klacht: Geen garantie ontvangen, terwijl er wel sprake is van garantie

op 12 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij bol.com van het merk audiovision dvd schermpjes gekocht voor in de auto. Bij het eerste gebruik, brak een van de bevestigingsmaterialen af. Dit heb ik gemeld en mij werd verteld, dat ik gewoon garantie heb en het product gewoon kon retourneren. Aangezien wij op vakantie gingen, heb ik aangegeven, dat we de schermpjes toch gaan gebruiken en zullen improviseren met het bevestigen. Na de vakantie zou ik de schermpjes alsnog opsturen en dit was goed aldus de medewerker. Tijdens de vakantie breekt ook de andere bevestiging van het andere schermpje. Bij terugkomst heb ik alles opgestuurd en kreeg vervolgens een mail, dat de fabrikant aangeeft, dat er geen garantie op de bevestiging zit alhoewel dit nergens terug te vinden of lezen is, kreeg ik 3 opties. Het onderdeel laten repareren en geld betalen, van de complete set afzien en onderzoekskosten betalen of afstand nemen van de schermpjes inclusief kapotte bevestiging en niks betalen. Zo word je gedwongen om er dus afstand van te nemen. Ik heb gekozen voor het terug ontvangen en wat blijkt bij eerst volgend gebruik (waarbij ik de schermpjes geïmproviseerd heb vastgezet), dat het geluid van 1 schermpje niet werkt. Met tegenzin weer gemeld en ik kon de schermpjes gewoon weer opsturen, want valt onder de garantieperiode. Wat schetst mijn verbazing ik krijg precies hetzelfde verhaal als eerst. Het zou niet onder de garantie vallen en weer dezelfde 3 opties. Terug ontvangen en reparatiekosten betalen, laten repareren of afstand nemen van het product en niks betalen. Ik ben klaar met bol.com, jarenlang besteld en als je dan een keer een product hebt, wat niet naar behoren werkt krijg je dit. Zo een belabberde service nog niet eerder meegemaakt. Oh ja en als je een review wilt plaatsen op de website mbt het product, dan gaat dat niet, dat hebben ze op 1 of ander manier geblokkeerd.

Als het product waar ik klauwen vol geld voor betaald heb weer naar behoren werkt en doet wat het belooft te doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Driess333