Klacht: Geen garantie Ipad binnen garantietermijn

op 24 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn zoon van 12 heeft 2 jaar gespaard voor een Ipad. Deze heeft hij op 25-07-2013 bij BCC gekocht. Na 11 maanden gaat de Ipad kapot. Hij krijgt allemaal gekleurde strepen op het scherm en deze is nog geheel in tact. Wij zijn met de Ipad terug gegaan naar BCC omdat het deze manco nog binnen de garantie valt. Er werd ons 150 euro berekend om de Ipad na te laten kijken. Dit hebben wij niet betaald omdat wij ons beroepen op het consumentenrecht. Na 2 maanden kwam de Ipad terug. Volgens hun was de Ipad gevallen en konden deze laten maken voor 350,00 euro. Mijn zoon is echt heel zuinig op zijn Ipad en dit is niet het geval. Ook hebben wij niet voor de reparatiekosten gekozen en de Ipad weer meegenomen. Wij hebben de Ipad bij een reparatie bedrijf gebracht voor nader onderzoek. Het scherm blijkt doorgebrand te zijn. BCC heeft hier onterecht het beroep op garantie afgewezen. BCC is goedkoop, duurkoop! Wij raden dan ook niemand aan om überhaupt iets bij BCC te kopen!

reparatie IPad of vervanging van het kapotte artikel

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 12:22 geantwoord

Er is bij deze reparatie, casenummer 9544178, schade door onheil van buitenaf geconstateerd. Dit
Dit soort schade, breuk, kan niet spontaan ontstaan, en is uitdrukkelijk van garantie uitgesloten.
Het apparaat is bij inname in het filiaal ook ingeschreven met krasjes en een deuk op de linker bovenhoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Olgbro