Klacht: Geen foliefolders

op 10 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al een aantal weken geen folders gehad die in de folie zat.
Zou ze toch graag willen ontvangengen.
En ik heb geen sticker op de deur!

Als ik de folders weer in de bus krijg!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2016 om 09:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl