Klacht: geen folders week 48

op 30 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Hallo medewerk(st)er, wij hebben geen folders ontvangen van deze week.
Normaal ontvangen we die op maandag of dinsdag.
Het gaat om Blanckvoortallee 9 Hardenberg

Als ik de folders alsnog ontvang en als het kan in het vervolg graag eerder dan dinsdag, want sommige folderaanbiedingen zijn geldig t/m woensdag.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 december 2016 om 14:45 geantwoord