Klacht: geen folders ontvngen

op 12 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2018 om 12:30 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Heeft op 18 september 2018 om 09:06 geantwoord

Tot nu toe geen resultaat, opnieuw geen folderpakket ontvangen.

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte heer Balkema, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Balkema