Klacht: Geen folders ontvangen sinds 2 weken

op 12 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Vorige week weer folders ontvangen. Helaas deze week niets.

Service persoonlijk folderpakket ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemorgen, Wij gaan de melding met de bezorger opnemen, zodat u in de toekomst ook weer wekelijks de folder ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 14:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl