Klacht: Geen folders ontvangen sinds 2 weken

op 23 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Jammergenoeg sinds 2 weken geen folders meer ontvangen. D

Stel de folders erg op prijs.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor uw melding, wij gaan dit verder oppakken en gaan ervan uit dat het vanaf volgende week weer opgelost is. Groet Klantenservice

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Uiltjeknap@ziggo.nl