Klacht: Geen folders ontvangen

op 05 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Wij vinden het vervelend dat u het folderpakket niet heeft ontvangen. Helaas is er momenteel geen bezorger voor uw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

Wij zijn druk bezig om een bezorger te vinden. Dit doen wij onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook.
De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Nu het met de economie beter gaat hebben de jongeren ook veel keuze uit bijbanen. Dat maakt het voor ons soms lastig om een nieuwe bezorger te vinden. Dit is vervelend voor u omdat u dan de folders tijdelijk niet ontvangt. Wij doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

In de tussentijd hoeft u geen voordeel te missen. De folders kunt u namelijk online bekijken via spotta.nl en in de app. Elke zondag staan de nieuwe folders online.
Mocht u nog iemand weten in uw omgeving die wat bij wil verdienen dan horen wij het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Dkw