Mijn Klacht:
Afgelopen twee weken geen folders ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als folders weer bezorgd worden is het probleem opgelost.

Afgelopen twee weken geen folders ontvangen.
Als folders weer bezorgd worden is het probleem opgelost.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 29 maart 2018 om 11:00 geantwoord
Goedemorgen mevrouw Hijink,
Hartelijk dank voor uw melding. Zoals net telefonisch besproken horen wij het graag als u in week 15 (8, 9, of 10 april) geen folders heeft ontvangen. Dan pakken wij de melding wederom op.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice