Klacht: Geen folders ontvangen

spotta1953 op 27 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen twee weken geen folders ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als folders weer bezorgd worden is het probleem opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 maart 2018 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Hijink,

Hartelijk dank voor uw melding. Zoals net telefonisch besproken horen wij het graag als u in week 15 (8, 9, of 10 april) geen folders heeft ontvangen. Dan pakken wij de melding wederom op.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door