Klacht: Geen folders ontvangen

op 01 december 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Wel geld ontvangen om de folders te bezorgen en vervolgens zien wij al weeeeeeeken geen folders

Als de folders op tijd worden bezorgd

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 december 2016 om 15:50 geantwoord

Geachte heer Teters,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door tetersha@cs.com