Klacht: Geen folders ontvangen

op 16 juni 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week helaas een folders ontvangen.
Het gebeurt geregeld dat wij de folders heel laat krijgen, wat eigenlijk ook heel vervelend is. Veel aanbiedingen gaan op maandag al in, waardoor wij bijna altijd te laat zijn ivm inkoop van producten.

Het is nu woensdag en nu hebben we niets ontvangen. Ik kan mij herinneren dat folders tot dinsdag 17.00 uur bezorgd mogen worden? Als dit klopt is dit natuurlijk veel te laat.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als wij tijdig de folders ontvangen ipv helemaal niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 juni 2016 om 07:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, dank voor uw melding, wij hebben deze in behandeling genomen en proberen het voor u op te lossen. De bezorgdagen zijn inderdaad maandag en dinsdag tot 19.00 uur. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Vriendelijke groet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kim24
x