Klacht: geen folders ontvangen

op 10 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

we hebben deze week geen folders ontvangen

als de folders alsnog worden gebracht

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2016 om 14:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta

Heeft op 11 mei 2016 om 22:17 geantwoord

VEEL OMHAAL VAN WOORDEN, MAAR NOG STEEDS GEEN FOLDERS

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Dan gaan we deze melding doornemen met onze bezorger. groet Geja

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Vervelend dat het toch niet aangekomen is, wij gaan het verder in behandeling nemen. groet Geja

Alle klachten die gemeld zijn door heerenweg9