Klacht: geen folders gehad [ gesaild pakket]

op 17 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen zes weken vier keer niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als dit niet meer gebeurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht dhr oosterom

9 maanden geleden - deze week opnieuw niets ontvangen bezorger fietst gewoon mijn huis voorbij heeft klagen wel nut???

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Oosterom,
Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr oosterom