Klacht: Geen folders gehad

op 16 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 augustus 2018 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 22 augustus 2018 om 08:23 geantwoord

We hebben nog steeds geen folders gehad en ik woon op nr 33

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Ha Hazekamp

3 maanden geleden - We hebben nog steeds geen folders gehad

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Hazekamp, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van deze week (36) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice spotta.

Reactie van de melder van de klacht Ha Hazekamp

3 maanden geleden - We hebben weer folders ontvangen

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Hazekamp, Wij zijn blij te vernemen dat u het Spotta folderpakket weer ontvangen heeft. Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen dat u het Spotta folderpakket op zondag, maandag of dinsdag niet ontvangen heeft, laat het ons dan gerust weten via Spotta.nlklantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Ha Hazekamp