Mijn Klacht:
Ik krijg al enige weken geen folders in folie meer in de bus. Waarom niet? Ik heb geen stickers op de brievenbus!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de folders het liefst bij mij in de brievenbus bij huis en niet in de brievenbus aan de weg worden afgeleverd in verband met het stelen van post uit de brievenbus aan de weg.

