Klacht: Geen folders bezorgd

op 19 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds de zomervakantie ontvangen wij geen folders. Dacht eerst dat het door de vakantie kwam. Nu al een maand geen vakantie meer en nog geen folders.
Plaats elke week een klacht bij de spotta.nk klantenservice. Zonder resultaat en zonder uberhaupt iets terug te horen.

Als ik weer folders krijg of in ieder geval netjes een antwoord.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 september 2018 om 11:05 geantwoord

Geachte heer mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door DipperenDie-Ander