Klacht: GEEN FOLDERS AL MAANDEN

RuthaLee op 10 oktober 2020 over Spotta in de categorie Reclame

BESTE TEAM SPOTTA, WAAR O WAAR BLIJVEN ONZE FOLDERS DIE WIJ NORMAAL ZOUDEN MOETEN ONTVANGEN? IN DE FLAT HEEFT MEN NOG IN DE ZOMER DE BOEL OP STRAAT IN EEN HOEK GEVONDEN EN KON MEN ZELF IETS MEENEMEN. WAAROM KAN MEN ONZE BRIEVENBUS NIET VINDEN?

DE FEESTDAGEN STAAN VOOR DE DEUR ! WIJ WILLEN ONZE FOLDER GELEVERD KRIJGEN. WAAROM ZOU MEN NOG BETALEN VOOR RECLAME OP DEZE MANIER??? IK WIL BINNEN EEN WEEK IETS ZIEN GEBEUREN ANDERS GAAN WE IETS DOEN OM DIT AAN DE GROTE AH-XL NOG EENS VERTELLEN EN MISSCHIEN GEBEURT HET DAT ZE IEMAND ANDERS NEMEN OM DE BOEL TE VERDELEN. DIT IS HET DE EERSTE JAAR DAT IK ME MELD.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2020 om 11:11 geantwoord

Beste R. Kirch,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft ons folderpakket niet te hebben ontvangen.

Graag ontvangen we jouw postcode en huisnummer zodat we je melding op de juiste manier kunnen verwerken.

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Fijne dag gewenst!

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door RuthaLee