Klacht: Geen folders

op 05 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al zeker 4 maand geen spotta folders meer. Waarom dan nu pas een klacht; mijn buurmeisjes bezorgen ook deze folders dus krijg ik die altijd van hun. Maar zij zijn op vakantie en hebben vervanging geregeld maar nu krijg ik dus geen folders.

Gewoon elke week de folders door de brievenbus.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 12:31 geantwoord

Geachte heermevrouw

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman1965