Klacht: geen folders

op 05 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

weer geen folders ontvangen .
mag de klacht neer leggen. het gebeurt heel veel dat ik geen folders meer zie ik mijn brievenbus.

de folders kwamen altijd zondag en anders maandag , dit is oke .maar nu is de reclame al voor bij . of ik weet niets.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Els Worm

6 maanden geleden - weer geen folders spotta ontvangen. ben heel graag op de hoogte van de reclama`s en dit graag in de folders.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 12:14 geantwoord

Geachte heer mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Worm