Mijn Klacht:
ik woon in een flat,
we krijgen de laatste tijd pas op maamndag of dinsdag de reclame..
nu is het dinsdagavond en nog steeds geen reclame..
ik vind dit niet kunnen want zo missen we veel reclames..
ik zou het prettig vinden als ze weer gewoon op de vrijdag uiterlijk zaterdagzondag bezorgd willen zien..
ik woon in woerden
Gewenste Oplossing:
ik ben dus weer tevreden als de reclame weer op de vrijdag of uiterlijk zaterdagzondag wordt bezorgt,zonder dat er wordt verteld dat ik blij mag zijn dat ik uberhaubt reclame krijg....

