Klacht: Geen folders

op 27 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 juni 2018 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw van Leeuwen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Nogmaals bedankt voor uw melding en voor uw tijd.

Wij doen ons uiterste best om het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 05 september 2018 om 10:55 geantwoord

3 maanden bijna verder en nog steeds niets

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten van Leeuwen