Klacht: geen folders

Ardber.14 op 27 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

wij krijgen al weken geen folders meer van spotta terwijl de persoon die de folders moet bezorgen er toch voor betaald word

als wij weer elke week folders krijgen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 maart 2018 om 14:01 geantwoord

Geachte heer vd Kemp,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door