Klacht: Geen folders

S.cosijns op 26 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen al maanden geen folders meer, graag zouden we deze weer ontvangen op De Rooij 4 5581 SL Waalre

Gewenste Oplossing:

Als we weer wekelijks folders krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 maart 2018 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Cosijns,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het even nagekeken en zojuist geprobeerd telefonisch in contact te komen met u, om u te informeren over de bezorging in uw wijk. Helaas kregen wij u niet aan de lijn, u mag ook zelf telefonisch contact met ons opnemen op nummer: 0900-8774636 omtrent de bezorging in uw wijk.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

S.cosijns

Heeft op 28 maart 2018 om 17:46 geantwoord

Er is geen oplossing geboden alleen dat ik kan bellen. Maar antwoord op mijn vraag waarom wij al maanden geen folders krijgen heb ik niet gehad

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Cosijns, Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en begrip. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door