Klacht: Geen folders

op 12 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De zoveelste keer dat ik geen folders krijg vorige keer heb ik het ook gemeld en daarna heb ik ze 1 keer gehad

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer in de bus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw melding.
Wij hebben vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Graag willen wij meer informatie geven over uw wijk. U kunt ook ons bereiken op 0900-8774636.
In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Chiccopuck