Klacht: Geen folders

op 16 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag,
Vorige week contact met jullie gehad dat ik geen folders heb ontvangen, nu deze eeek weer niet.
Ik vind dit uiterst vervelend en hoop dat de bezorger eens goed aangesproken wordt.
Dit is inmiddels de vierde keer dat ik niks ontvangen heb.
Het gaat om postcode 6991CG NUMMER 4 in Rheden

Groeten louise

Gewenste Oplossing:

Folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

10 maanden geleden - Goedemiddag, Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vanaf volgende week zou u de folders weer moeten ontvangen. Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lmbverhaaf