Klacht: Geen folders

op 16 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Goede middag,
Vorige week contact met jullie gehad dat ik geen folders heb ontvangen, nu deze eeek weer niet.
Ik vind dit uiterst vervelend en hoop dat de bezorger eens goed aangesproken wordt.
Dit is inmiddels de vierde keer dat ik niks ontvangen heb.
Het gaat om postcode 6991CG NUMMER 4 in Rheden

Groeten louise

Folders ontvangen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

10 maanden geleden - Goedemiddag, Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vanaf volgende week zou u de folders weer moeten ontvangen. Klantenservice Spotta

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lmbverhaaf