Klacht: Geen folders

op 20 juli 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Heb deze week de folders niet gekregen, het ging de laatste mnd vrij goed na mnd geen folders gehad te hebben gekregen

Als wij gewoon iedere week de folders krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2016 om 10:22 geantwoord