Klacht: geen folders

op 04 juli 2016 over Spotta in de categorie Reclame

we krijgen al weken geen folders meer
de bezorger gevraagd kreeg als antwoord deze stuk van de staat hoeft hij niet mee te pakken.

als we elke week de folders weer ontvangen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 juli 2016 om 10:18 geantwoord

Geachte heer Bouwhuis,

Alle folders online

Groet Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nl.bouwhuis@chello.nl