Klacht: geen folders

op 20 april 2016 over Spotta in de categorie Reclame

ik heb weer geen folders gekregen terwijl deze bezorger er gisteren wel mee liep samen met mijn buurjongen toen heeft die bezorger gezegt zij krijgen geen folders van mij omdat ze een klacht hebben in gediend

als ik folders krijg op tijd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet Spotta klantenservice

Reactie van de melder van de klacht anita straat

1 jaar geleden - Hallo ik heb deze week al weer geen folders gekregen ik heb het nu ook al via de spotta app gemeld maar krijg totaal geen reactie terwijl dat deze jongen er wel mee liep deze week ik word hier echt flauw van kunnen jullie deze jongen niet ontslaan ik blijf maar bezig zo

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Goedemorgen, Heel vervelend dat u het pakket weer niet heeft ontvangen, wij gaan dit weer oppakken en hopen dat u vanaf volgende week weer wekelijks de folders ontvangt. gr. klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht anita straat

1 jaar geleden - hallo ik heb vandaag iemand van spotta aan de deur gehad en heb zon consumentenpanel kaartje gekregen dit heb ik direcht even voor aangemeld en hopelijk gaat het nu goed en blijft het goed bedankt voor jullie hulp vriendelijke groeten anita

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2016 om 09:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door anita straat