Klacht: geen folders

haseman op 14 oktober 2020 over Spotta in de categorie Reclame

geachte mevr,meneer graag wil ik doorgeven dat ik al weken geen folders heb gehad heb hier van al eerder melding van gemaakt
met vriendelijke groet
mervr.rabelink

ben niet tevreden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 oktober 2020 om 11:45 geantwoord

Beste Marian Rabelink,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folderverspreiding te wensen over laat. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We nemen je melding en behandeling en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door haseman