Klacht: Geen folderpakket van Spotta

op 06 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Heeft op 07 september 2018 om 14:46 geantwoord

Spotta geeft precies hetzelfde antwoord als de vorige keren, maar er gebeurt helemaal NIETS!!!!!!!!!!!!!!!
Schandalig dat het folderpakket al twee maanden NIET wordt bezorgd.
Mijn idee is nog steeds dat de bezorger en de bezorgers coordinator veel meer achter hun broek moeten worden gezeten !!!!
Ik ga volgende week beslist alle winkels informeren of de zeer slechte bezorging, met de mededeling dat hun folders nooit worden bezorgd en dat de folders allen maar bij de oudpapier boer, de sloot of in het park terecht komen !!!

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer Temme, bedankt voor uw bericht. Wij hebben elkaar zojuist gesproken en hebben het over de bezorging in uw wijk gehad. Wij doen er alles aan om de folders bij u in de wijk te verspreiden en gaan er dan ook vanuit dat u onze folders vandaag alsnog ontvangt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Temme.