Klacht: geen folderpakket ontvangen op Herenwal 70 8441 BB Heerenveen

op 03 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

geen pakket ontvangen

als er gewoon bezorgd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 mei 2016 om 13:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Will van Bokhorst