Klacht: geen folderpakket ontvangen

op 22 juni 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds week 21-2016 ontvang ik geen folderpakket meer van Spotta.
De klacht heb ik doorgegeven en de bezorger zou er op aangesproken worden maar helaas is er nog steeds geen bezorging.

als ik weer wekelijks de folderpakketen ontvang.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2016 om 13:19 geantwoord