Klacht: Geen folderbezorging meer

op 11 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw melding met betrekking tot de bezorging van de folders op uw adres. Wij hebben deze ingevoerd in ons systeem en hebben
zojuist deze melding met u telefonisch besproken.
U kunt online alle reclamefolders bekijken en op die manier gebruik maken van de aanbiedingen. Op die manier hoeft u geen koopjes te missen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door krijten