Klacht: Geen folder van lidl

op 20 juli 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Ik woon al 4 jaar in Beverwijk op de eergetouw in de broekpolder en krijg nooit folders van de lidl daar baal ik echt van want kom er graag en een kennis die aan de andere kant woont van de lidl krijgt ze wel in het pakket graag hoor ik of dat mogelijk is gr wendy

Als ik de folder gewoon in me spotta pakket of los thuis krijg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2016 om 10:29 geantwoord

Geachte mevrouw Verhagen,

U heeft ons laten weten dat u de folder van de Lidl niet ontvangt in het Spotta folderpakket, terwijl u deze wel graag zou ontvangen. De adverteerder van wie u de folder wilt ontvangen heeft ons helaas geen opdracht gegeven om de folder op uw adres te bezorgen.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Wenkapster