Klacht: Geen folder ontvangen

op 28 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 weken geen folder ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer in de bus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 mei 2020 om 19:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 mei 2020 om 15:17 geantwoord

binnen enkele weken?? dan weet ik nog niets, dit is een rekbaar begrip, enkele weken.

Reactie van de melder van de klacht ltimmermans

3 maanden geleden - vandaag het folderpakket voor volgende week in de bus ontvangen, ook de lidl folder, dus nu opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door ltimmermans