Klacht: Geen folder

op 12 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Heeft op 16 augustus 2018 om 19:27 geantwoord

Ik krijg de folders nog steeds niet, dus het is nog niet opgelost

Bericht van Spotta

2 dagen geleden - Geachte heer mevrouw Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Ingedevries