Klacht: Geen flexibele organisatie; geen klantgerichte organisaite

op 25 maart 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag 6 pakketten afgeleverd krijgen. Gisteren al gevraagd naar een indicatie van het tijdstip van aflevering, maar dan kon niet worden gegeven. Dus geen idee hoe laat DHL komt. De expresszending worden ’s ochtends afgeleverd en na 11.00 uur worden de normale zendingen afgeleverd. Vanochtend voor 9.00 uur zijn ze al bij mij aan de deur geweest; het was geen expresszending!
Ik heb contact gezocht met klantenservice wanneer ze weer langskomen. Maandag was de mededeling. Ik meldde dat dat wel mogelijk is maar pas na 15.00 uur dan is er iemand thuis. Dat kon absoluut niet. Wel kunnen de pakketten op een ander adres worden afgeleverd en zal de klantenservice een melding maken dat het vanaf 9.00 uur afgeleverd kan worden, maar of de chauffeur daar rekening mee houdt, tja dat is maar de vraag.
Het is dus ook geen optie om het naar een ander adres te sturen. De enige mogelijkheid is om de pakketten zelf op te halen bij de depot. Dan weet in ieder geval dat ik de pakketten ook zelf krijg.

Bij elke koeriersdienst komen ze aan de deur, vervolgens een 2e keer in de avonduren met een indicatie erbij, maar DHL heeft hiervan nog nooit gehoord. Absoluut geen klantgerichte organisatie. Zijn niet met de tijd meegegaan.

GEEN!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bruinewoud