Klacht: Geen eten, geen geld terug

op 10 juli 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling van 32 euro geplaatst via uber eats. Het begon te regenen en ineens had de bezorger zich teruggetrokken. Na een tijd was er een nieuwe bezorger aangemeld maar ook die trok zich terug. Na een uur had ik er geen vertrouwen meer in en belde ik het restaurant om de bestelling te annuleren en die gaven aan dat de ticket inderdaad nog open stond maar ze het wel aan een bezorger hadden meegegeven. Weer een tijd gewacht en er kwam een nieuwe bezorger zichtbaar in de app. Die kreeg van het restaurant te horen dat hij geen eten mee kreeg omdat ze het al aan iemand anders hadden gegeven. Die bezorger belde mij met dat verhaal en zei dat hij het op afgeleverd zou zetten zodat ik mijn geld kon terugkrijgen. Ik in de app aangegeven dat de bestelling nooit is ontvangen en ineens vinden ze dat mijn account verdachte activiteiten vertoont en ik geen geld terug krijg. Echt te belachelijk voor woorden dat er niks bezorgd wordt en ik ook mijn geld niet terug krijg!

Mijn geld terug.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonieSel