Klacht: geen enkele reactie van leen bakker

op 31 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreft de klacht van een achteruitlegging van een bureau. Leen Bakker zijn klantenservice is slecht bereikbaar en men neemt ook niet de moeite om de klacht die je meld op hun website te beantwoorden. het wordt tijd dat Leen Bakker onder de loep wordt genomen door mensen die hun eens goed kunnen aanpakken. Het regent klachten over Leen Bakker.
Kunnen we geen klachten bundelen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze eens de moeite nemen op een fatsoenlijke en klantvriendelijke wijze de klanten tegemoet gaat komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rian51