Klacht: geen enkele reactie op klachten formulier

op 08 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 oktober heb ik op mijn vakantie bestemming thalassa sousse in Tunesië een uitgebreide klachten formulier ingediend ivm het niet nakomen van vele toezegging/faciliteiten op de site op het moment van onze boeking. Formulier nummer 394431. Hier heb ik tot op heden nooit enige reactie op mogen ontvangen. Dit vind ik ronduit schandalig! Mijn vertrouwen in Neckermann is hiermee ernstig geschaad. Ik hoop dat onze klacht snel alsnog correct in behandeling wordt genomen.

Gewenste Oplossing:

Minamale vergoeding van de halve teissom daar niets van de aangeboden faciliteiten waarop wij de boeking hebben gebaseerd in het hotel aanwezig bleek te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 januari 2014 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Customer Service Neckermann heeft de klant op 09-01-2014 via zijn/haar reisbureau een e-mail gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Wervershoof82