Klacht: Geen enkele reactie op klacht. Amac Apeldoorn en Amac Care

op 19 september 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Klacht Amac Apeldoorn.

Ik heb 6 september jl. een klacht ingediend bij het centrale Amac Care. Het betrof de reparatie van een MacBook onder garantie, die erg lang duurde, en waarover tijdens dit proces op geen enkele manier door Amac Apeldoorn gecommuniceerd werd.

Zie ook mijn review van 6 september, link: https://nl.trustpilot.com/reviews/59afa41fcbb2e7087065772a

Ik heb moeite gedaan de klacht zo goed mogelijk te omschrijven, met bonnummers en voornamen van medewerkers van de vestiging Apeldoorn.

Ondanks dat ik 10 dagen later nog eens om een reactie op mijn klacht gevraagd heb, heeft Amac Care niet de moeite genomen te reageren.
Voor mij is er daarom geen andere conclusie mogelijk, dan dat men echt lak heeft aan de klant, tenzij ze snel iets kunnen verkopen.

Het verschil in service met Apple Care heb ik als groot ervaren, daar reageert men wel adequaat en klantvriendelijk. Zoals het hoort.

Bij een volgende aankoop ga ik of direct naar de Applestore, of naar een andere winkel, maar niet meer naar Amac Apeldoorn. Helaas, het vertrouwen is helemaal weg.

Als men de moeite neemt normaal te reageren op mijn klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wm 54