Klacht: Geen enkele comunicatie over openstaande vordering

op 22 augustus 2018 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Op 22-06-2018 een exploot ontvangen zonder enige vorm van communicatie vooraf.

Geen brieven
Geen aangetekende brieven
Geen uitnodiging op bij het vonnis van de kantonrechter aanwezig te zijn (ik had graag mijn zegje gedaan)

Ik vind het belachelijk dat er plots een exploot (niet aangetekend)
bij mij in de brievenbus, welke zich ook nog afgelegen voor aan de oprit bevind, wordt gedropt met de melding dat ik maar even €670,- op tafel kan leggen op last van de kantonrechter.

Daarnaast wordt geen enkele uitleg gegeven over de grondslag van het bedrag.

Ik wens restitutie van de incassocosten en erkenning dat men mij fatsoenlijk op een eerder tijdstip op de hoogte hadden moeten brengen.
Ik ben niet eerder in de gelegenheid gesteld het openstaande bedrag te voldoen en wens alsnog de gelegenheid te krijgen het originele openstaande bedrag van 280,- (mits gegrond) te voldoen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Staveren, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Desondanks willen wij graag uw klacht in behandeling nemen. Het enige dat wij van u vragen is uw klacht rechtstreeks en onder vermelding van uw dossiernummer aan ons te zenden via onze website: https:vanarkelgerechtsdeurwaarders.nlopdrachtgeversklachtenregeling Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Sjalotje1522