Klacht: Geen enkel begrip voor verlopen kadobon wegens ziekte

op 08 september 2018 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Heden met Hotelrestaurant v.d.Valk Leiden gebeld over een verlopen kadobon voor een 3 gangen arrangement voor 2 personen en verzocht om deze alsnog te kunnen verzilveren. Ik dacht dat deze kadobon een jaar geldig was maar men heeft de geldigheidsduur teruggebracht van een jaar naar 7 maanden. Dit zag ik pas toen ik van deze week de bon wilde gaan gebruiken. De reden dat deze bon is verlopen is gekomen door ziekte van mijn vrouw . Het antwoordt door de medewerkster van de receptie was dat ze moest overleggen met de chef en ons er over zou terugbellen. Na een uur een telefoontje met de mededeling dat het niet mogelijk was om deze alsnog te verzilveren en dat we het maar moeten accepteren.
Ik vind dit erg kleinzielig van een bedrijf als v.d.Valk en er een enkel
begrip is voor deze situatie.
Ik zal dan ook aan iedereen in mijn omgeving dit verhaal vertellen en adviseren om in het vervolg geen zaken meer te doen met v.d.Valk.

Wanneer ik in de gelegenheid wordt gesteld alsnog deze kadobon te gebruiken in een zelf gekozen restaurant. Dus beslist niet bij het restaurant Het Haagsche Schouw te Leiden aangezien het vertrouwen daarin ernstig is verloren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry.J.