Klacht: Geen empathie tonen

op 06 augustus 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vorige week een best wel hoge rekening van de tandarts via fa-med ontvangen. Ik neem telefonisch contact op over een betalingsregeling. Tot mijn verbazing moet ik €5,- per termijn en ook nog eens 20% extra betalen! Ik vind dit gewoon te gek voor woorden. Je biedt al aan om in termijnen te gaan betalen, zodat de rekening betaald wordt. Ik heb het gevoel gehad dat de medewerker aan de telefoon er gewoon lol aan had dat je dus deze kosten er extra overheen krijgt. Totaal geen begrip voor zulke situaties!

Ik ga dit ook aangeven bij mijn tandarts hoe fa-med met mensen omgaat. Ik vind dat als je al aangeeft dat je in termijnen wilt betalen, er geen extra kosten over heen mogen komen. Dit is er beter aan worden over iemands rug.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Alice Rekers - Ribbers

1 week geleden - Fa-med heeft vandaag telefonisch contact met me opgenomen. Het probleem is naar volle tevredenheid opgelost. Ik heb hier via mail een bevestiging van gehad. Dank je wel Fa-med! Groet, Alice Rekers

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:25 geantwoord