Klacht: geen email

op 08 oktober 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb mijn domeinsnaam verhuist naar kpn sinds 7-10-2016. vandaag 08-10-2016 heb ik geen verbinding met email. ben nu al 2 uur bezig met het te verhelpen heb tel. gebeld 08000410. ik heb nu 5 medewerkers aan de telefoon gehad. na vele lange wachtijden en weggedrukt te worden of te horen dat zij mij niet kunnen helpen. of aan gesproken worden met; ja wat is er????? en nog steeds ben ik niet geholpen. en ik heb nog steeds geen verbinding met email!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

te vreden ik heb een klac ht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@jaapdegroot.nl