Klacht: Geen eerlijke communicatie over Covid 19 virus

op 11 mei 2020 over Airbnb in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een verblijf van 3 maanden geboekt Airbnb, maar moest jammer genoeg terugkeren vanwege het Covid 19 virus. Op de site staat er dat ze ‘full refund’ geven, maar heb geen euro terug gezien. Dit zou zijn omdat ik mijn verblijf heb geannuleerd en niet eerst contact met hun heb opgenomen. Ik heb wel naar hun gestuurd, maar pas een maand later antwoord gekregen. Nu krijg ik een bericht dat ze mijn zaak gesloten hebben terwijl ik nog niet klaar ben. Wij zijn namelijk nog steeds steeds op zoek naar alle mogelijke manieren om iets van dit geld terug te zien.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een deel van mijn geld teruggestort krijg in cash of eventueel ik een bon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofievdb