Klacht: Geen eenmalige afschrijving maar direct jaarcontract

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na telefonisch te zijn benaderd via een mij onbekende weg, werd mij meermalen verzekerd dat het een eenmalige afschrijving betreft. Dit is eveneens via een log vastgelegd. Nu ontvang ik een kwartaal rekening en een jaarcontract. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ik ben nooit akkoord gegaan met een contract of periodieke afschrijving.

Gewenste Oplossing:

Stopzetten van contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eden heath products

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eden heath products nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eden heath products in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eden heath products een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eden heath products

Heeft op 25 mei 2013 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor het oplossen van deze klacht verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit doen via 0900-111 111 5 (€ 0,15 per minuut) of via [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door EdenHealthProd