Klacht: Geen e tickets ontvangen Real Madrid – SD Eibar

op 21 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in februari 2 kaarten besteld en betaald voor deze wedstijd. Op 5 April bericht gekregen dat wedstrijd verplaats is naar 9 april. Op 6 april nog steeds geen kaarten ontvangen en mail gestuurd. 7 april nog steeds geen reactie gehad en opnieuw mail gestuurd. De tijd gaat dringen aangezien we morgenmiddag 8 april vertrekken naar Madrid. Ordernummer 6539590

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn e tickets binnen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

We zijn blij om te horen dat het probleem is opgelost.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

Met vriendelijke groet,
viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Schröder