Klacht: Geen duidelijk antwoord op mijn klacht.

op 05 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb bij Tele2 een klacht ingediend dat ik het niet eens met met de heraansluitkosten heb hier een hele mail over gestuurd in afwachting van een juiste behandeling. Nu krijg ik 3x een antwoord waar dus niemand wat aan heeft. Heb ze meerdere malen aangegeven dat ik totaal geen communincatie van ze heb ontvangen, geen brief.. geen mail.. geen belletje.. mijntele2 geeft nergens een afsluiting aan en de SMS waar de heren het over hebben heb ik nooit gezien omdat beide telefoons van de kinderen zijn.

Onderstaand klachtenafhandeling tele2

ANTWOORD 1:
Beste heer ….,
Helaas moet ik u medelen dat de heraansluitkosten terecht in rekening gebracht, we hebben per sms medegedeeld dat de automatische incasso mislukt is.
Graag zien we uw betaling tegemoet.

met vriendelijke groet,

Arjan
tele2

ANTWOORD 2
Beste meneer ….,

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.
Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet,

Michiel
Klantenservice Tele2

ANTWOORD 3:
Beste meneer Stoppels,

Uw klacht is meerdere malen afgewezen,
Tekle2 blijft bij dit standpunt.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Tele2

En dus nog nergens mee opgeschoten, de klachtenafdeling van Tele2 lijkt opgevuld met vakantiekrachten of mensen zonder enige ervaring en kennis in ieder geval lijkt mij dit geen juiste afhandeling van je klanten en zeker niet met een klacht.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn klacht behandeld wordt door een persoon met ervaring en kennis en dat de heraansluitkosten komen te vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick 1976